Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. Dzienniki zajęć.
  2. Ewidencja akt osobowych pracowników.
  3. Rejestr aktów i zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.
  4. Księga protokołów Rady Pedagogicznej.
  5. Rejestr zarządzeń wewnętrznych.
  6. Zestaw programów wychowania przedszkolnego.
  7. Rejestr pracowników.
  8. Rejestr korespondencji.
  9. Rejestr zamówień publicznych.
  10. Rejestr wypadków.
  11. Rejestr skarg i wniosków.
  12. Rejestr wyjść w godzinach służbowych.
  13. Ewidencja czasu pracy.
  14. Ewidencja wychowanków.
  15. Księgi inwentarzowe oraz kartoteki materiałowe.
  16. Archiwum dokumentacji przedszkola.
  17. Dzienniki żywienia przedszkola
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Samorządowe w Gorzkowicach
odpowiada: Halina Krakowiak
data: 11-02-2021
wytworzył: Halina Krakowiak
data: 11-02-2021
data: 11-02-2021

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 11-02-2021 - Edycja treści
  • 10-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 126